Καλώς Ήλθες Ανάπτυξη
09-10-2019

Κατάπιαμε αμάσητο το Μουσείο της Ακρόπολης (που δεν ήταν και καμιά μικρή μπουκιά). Κατάπιαμε ολόκληρο το ΚΠΙΣΝ (παρομοίως). Τώρα μας πέφτει βαρύ το σχεδιαζόμενο Καζίνο στο Ελληνικό…

Όταν καταλαγιάσει η Ιερά Οργή των χρηστών στα σόσιαλ* και κατακαθίσει ο επικοινωνιακός κουρνιαχτός, ίσως καταλάβουμε ότι η Αθήνα δεν είναι μια πόλη του 19ου αιώνα, αλλά παρακολουθεί και συγχρονίζεται όπως-όπως με την πραγματικότητα του 21ου. Όπως έκανε πάντα. Κι ας μην μας αρέσει. Ούτε η πραγματικότητα, ούτε η προσαρμογή.

 

* Κακώς η εταιρείες Mohegan Gaming and Entertainment (MGE) και  ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανέθεσαν τον σχεδιασμό των κτιρίων στο γραφείο Steelman Partners, που ειδικεύεται σε αυτού του είδους τις κατασκευές. Στην κοινωνία και τον δημόσιο διάλογο, ιδίως μέσα από τα σοσιαλ, δεν μετράει η ειδίκευση αλλά οι γνωστές καλλιτεχνικές φίρμες. Για να μην έχουν αντιδράσεις, θα μπορούσαν να πουν ότι το έργο το έχει σχεδιάσει ο διάσημος Ι.Μ. Ρέι. Ή ο Τάκης Πιάνο. Ή ο Σάκης Καλατράβα. Ή η Μπέμπα Χαντίντ. Ή ο Γιάννος Φαμπρ ο ίδιος. Κάποια φίρμα τέλος πάντων (στο περίπου) που να την έχει ακούσει η μέση παρουσιάστρια πρωινάδικου, και η εκλεκτή πελατεία της. Θα βλέπατε για πότε θα γινόταν αποδεκτή η πρόταση, και όσοι δεν έβλεπαν το προφανές μεγαλείο της θα χαρακηρίζονταν συλλήβδην οπισθοδρομικοί, ξεπερασμένοι, και απολίτιστοι. Take it, Giannis…