Άλαν Πάρκερ: δυο σκηνές σεξ.
01-08-2020

Aν στον «Δαιμονισμένο Άγγελο» ο Άλαν Πάρκερ κινηματογράφησε το σεξ ως κάτι που σε βγάζει εντελώς έξω από τον εαυτό σου, ως κάτι που συντονίζεται με δυνάμεις που σε ξεπερνούν και των οποίων είσαι απλά ένα ενεργούμενο, όχι ως άνθρωπος πια, αλλά ως ένα άγριο, σκοτεινό και εκτός ελέγχου ανθρώπινο σώμα, αν στον «Δαιμονισμένο Άγγελο» η ερωτική σκηνή είναι σκηνή εγκλήματος, στο «Εξπρές του Μεσονυκτίου» ο αυνανισμός είναι σπαρακτικός, η αυτοϊκανοποίηση είναι ένα υποκατάστατο της αυτοματαίωσης, το φυλακισμένο ανδρικό σώμα δεν αντέχει να βλέπει το ελεύθερο γυναικείο σώμα τόσο κοντά του και τόσο μακριά του, τα γυμνά στήθη της κοπέλας σου στο τζάμι είναι σαν ποινή πάνω στην ποινή, το σπέρμα σου στο τζάμι είναι σαν κραυγή όχι μόνο απέναντι σε κάθε άδικη αλλά και σε κάθε δίκαιη φυλακή, η μαλακία που τραβάς σε βάζει εντελώς μέσα στον εαυτό σου, σε μια υπαρξιακή άβυσσο, καθώς σου υπενθυμίζει πως ζωή χωρίς ελευθερία, επαφή με σώματα και έρωτα, είναι βασανιστικό υποκατάστατο ζωής.