• • •
• • •
Vera J. Frantzh | 06.07.2017
Panos Dodis | 05.07.2017
Georgia Drakaki | 05.07.2017
Nicolas Androulakis | 05.07.2017
Homo Oeconomicus
 
 
 Πρόκειται, άραγε, για επίπτωση της κρίσης; Ή μήπως είναι φυσική συνέπεια της αυξημένης προβολής των οικονομικών ζητημάτων στον δημόσιο λόγο;
 
Θέλω να πω, αν έχεις σκοτώσει τη γυναίκα σου, είναι εύλογο η πρώτη διαθέσιμη αιτιολογία της ταφής της λάθρα να είναι οικονομική; «Κάθισα και σκέφτηκα» να αποφύγω τα έξοδα;
 
Τι νόμιμο θα μπορούσε να κάνει, δηλαδή; Να πήγαινε στο γραφείο τελετών και να έλεγε, αυτό είναι σφυριά, το άλλο μαχαιριά, αλλά έχουμε διαβάσει Αντιγόνη και η ταφή είναι ιερό δικαίωμα – άλλο φονιάς, άλλο Κρέων, οπότε μη με καταγγείλετε;
Αν όμως το ρεπορτάζ ακριβολογεί, κατέθεσε ότι σκέφτηκε την οικονομική πλευρά του ζητήματος. Εν μέρει λογικό: αν σκοτώνεις κάποιον, το να υποβληθείς σε δαπάνη ταφής συνιστά ενδεχομένως  υποκρισία.
 
Εδώ, όμως, δεν ήταν καν εφικτό. Η νόμιμη διαδικασία ταφής είναι επικίνδυνη για έναν φονέα.
 
Το να σκοτώσεις και να επικαλεστείς για τα μετέπειτα το οικονομικό, έχει κάτι το παράξενο, έτσι δεν είναι; Εκτός αν, με τόσα οικονομικά που ακούμε κάθε μέρα, ο νους μας πάει πρώτα εκεί. Για κάθε θέμα.
Δείτε επίσης:
ac5f89a8134151c9b8bb35a78b614b98.jpg