• • •
• • •
Vera J. Frantzh | 06.07.2017
Panos Dodis | 05.07.2017
Georgia Drakaki | 05.07.2017
Nicolas Androulakis | 05.07.2017
The Narnia draft
Πάνος Θεοδωρίδης | 03.10.2015 | 02:39
Ευτυχώς, δεν είχα ορκιστεί να μη σχολιάζω φήμες.
 
Και υποθέσεις εργασίας.
 
Έτσι και απειλήσει το Eurogroup ότι θα συναχτεί, φουντώνει η θράκα των διαδόσεων.
 
Έτσι και βρεθεί δημόσιο βήμα όπου η κυρία Περιστέρη βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη των δέκα ποδών από τον κύριο Λεφαντζή, κινείται η σκεπτομορφή της εν τάφω ύπαρξης.
 
Η τελευταία διάδοση, που αναρρίπισε όλες τις παρέες που έπιναν τις καφεδούκλες, είχε υποχρεωτικά το συμπίλημα Μπαίηλ άουτ.
 
Η τελευταία ενημέρωση της ανασκαφικής ομάδας Καστά περιείχε μονόγραμμα του Ηφαιστίωνα.
 
Ανάλογα με την πηγή της φήμης, άν δηλαδή το Μπαίηλ άουτ εκφωνήθηκε από στέλεχος του Γιουρογκρούπ ή απο αφτί-παντόφλα του καφετζή, ο χρησμός εξικνείτο από ένα απλό φούσκωμα των δεδομένων,(όπως ο Κατρούγκαλος που σηκώθηκε στις μύτες ίνα καταστεί πανοραμικά ισότιμος καθ΄ύψος) έως συνδυασμένη είδηση περί συνδυασμού σεισάχθειας και κουρέματος καταθέσεων.
 
Παρομοίως, η πατρότης του ΠΑΡΕΛΑΒΟΝ ΗΦΑΙΣΤΙΩΝΟΣ ΗΡΩΟΝ /ΑΝΤΙΓΟΝΟΣ Ο ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΣ εκτοξεύθηκε από τον κύριο Λεφαντζή. Η κυρία Περιστέρη απλώς μας ανάγκασε να χύσουμε τα ματάκια μας πσάχνοντας Πλούταρχο, ενώ ήπρεπε να ιδούμε Αρριανό, ήτοι Κλεομένη , τον εργολαβούντα την Αλεξάνδρεια με δέκα μασέλες, που για να μη κινδυνέψει σαν τον Λιακουνάκο, έσπευσε να στήσει δυό ηρώα στην ακτή και στον Φάρο, μάλλον στην αρχή και στο τέλος του Επτασταδίου.
 
Δεν είναι πρωτοφανές που η σύναξη των οικονομισάριων πετάει ρουκέτες και ανάβει φιτίλια για κλαδέματα και κουρέματα.Η τύχη των ελληνικών καταθέσεων παίζεται πρίν ακόμη υπάρξει τρίτο μνημόνιο.
 
Δεν είναι πρωτοφανές που η ομάδα των επιστημόνων, ακόμη κι όταν ο μέγας κύκλος εκ Θασίας λατομίας δεν είχε ακόμη αποκαλυφθεί πλήρως, ανέφερε το όνομα Δεινοκράτης.
 
Αυτό που πιάστηκε από τα μάτια του Σόιμπλε και κατέβηκε στα χείλη υπουργού τινός, για να φτάσει στην καρδιά των αποφάσεων, πρέπει να είναι γραμμένο σε απόφαση της σύναξης των υπουργών οικονομικών.
 
Αυτό που πιάστηκε από την κυρία Περιστέρη και άφηνε τα χείλη του κυρίου Λεφαντζή να ενεργούν, για να συγκεντρώσει τον πανελλήνιο έπαινο και να επιτρέψει την σίτισιν εν πρυτανείω, χρειάζεται να μετατραπεί από υπόθεση εργασίας σε εδραία ερμηνεία συλλογικών αποριών.
 
Είπεν ένας Σοιμπλικός ότι θα μας κουρέψουν, διότι έχει ασφαλείς πληροφορίες.
 
Είπε και η κυρία Περιστέρη ότι έχει κι άλλα βέλη στην φαρέτρα της.
 
Γι΄αυτό δυσπιστούμε με τον Σόιμπλε. Τις προθέσεις του μεταφράζει σε ευχές και τις ευχές τις καταπίνουμε.
 
Δεν δυσπιστούμε το ίδιο με τον κύριο Λεφαντζή. Αρκεί τους ευφυείς συλλογισμούς του να τους μετατρέψει σε επιχειρήματα, και όχι να νομίζει πως θέλουμε να του κλέψουμε την δόξα, όπως πράττουν οι αντίπαλοί του, που μας έχουν μπερδέψει με αλλαντάλλων υποθέσεις.
 
Το κλειδί των διαδόσεων βρίσκεται στον δισταγμό των δανειστών να σκεφτούν πως είναι δυνατόν να πσηφίσουμε ένα κάρο νόμους, να μη διαλύσει η ομάδα να μειώσουμε κάτι ουρίτσες και κενά.
 
Και ο κύριος Λεφαντζής για την ώρα βρίσκεται στα όρια της ανεκτικότητάς μας, διότι μας έλεγαν περι Δεινοκράτη από την πρώτη στιγμή που τριγύριζαν τον Θάσιο κύκλο, χωρις ένα στοιχείο. Αλλ΄αυτό υπήρχε. Σε ένα σωρό πώρων και μαρμάρων δίπλα στον λέοντα, για τον οποίο επί δεκαετίες έλεγαν άλλοι ότι ήρθαν εως και από την Βέργη, κι εκεί βρήκαν χαράγματα η αποξεσμένες επιγραφές περί «παραλαβής», όπου η λέξη «ηρώον» δεν εξήλθε των χειλέων της κυρίας Περιστέρη. Ηρώον είναι και ο λέων της Χαιρωνείας, ηρώον και ο λέων της Αμφιπόλεως αυτοτελώς.
 
Οι Σοϊμπλικοί καπέλωσαν τον Ντασενμπλουμ.
 
Ο λεων καπέλωσε τον τύμβο ή λόφο Καστά.
 
Διότι ο Σόιμπλε θέλει την δική του νοικοκυρωσύνη στα ευρωπαΪκά  οικονομικά.
 
Όπως ο αρχιτέκτων της ανασκαφής, θέλει τον λέοντα ,το πλησιέστερον εύρημα προς τα ΠΑΡΕΛΑΒΟΝ του, καπάκι πάνω στον λόφο, και μάλιστα να έχει τοποθετηθεί μετά από ένα πελώριο στουλάρι ξύλινο, που επαιζε τον ρόλο του ποδός ενός σταδιαίου εδαφοδιαβήτη.
 
Ο Σόιμπλε όμως ,είναι υπουργός οικονομικών της Μέρκελ
 
Και ο κύριος Λεφαντζής είναι αρχιτέκτων της ομάδας της κυρίας Περιστέρη.
 
Και ο Δεινοκράτης εκλήθη από τον Αλέξανδρο ,ενώ σκούπιζε από τα χέρια του το αίμα των Κοσσαιων, να χτίσει μιά κεκοσμημένη πυρά δεκάδων μέτρων ύψους, από κορμούς φοινικα, πάνω σε βάση από πλίνθους καθαιρεμένου τείχους, με ράμπες σαν τα ζιγκουράτ ίνα τον νεκρόν τον καύσει φλοξ. Με την διακόσμηση, μέρος της υπέρογκης αρχιτεκτονικής που ο Μακεδών ελάτρευε.
 
Τα υπολοιπα, περί Ηφαιστίωνος Πελλαίου ήρωος που υπάρχει στην λίστα των επιγραφων της Πέλλας και ανήκει στον τρίτον αιώνα το πολύ,  και αναστάς ο Χιλίαρχος από του τάφου καθώς προείπεν, και μονογραμματος του Μονοφθάλμου(αλλά και ο Δώσων το ίδιο είχε) άς τα στείλει ο αρχιτέκτων στην κυρία με το πλοκ που μας σηκώνει το μεσαίο δάκτυλο χαιράμενη.
 
Εξάλλου, το κωλοδάκτυλον της κυρίας με το πλοκ με ενέπνευσε να το συνδυάσω με την Αφροδίτην τη Μήλου που απέκτησε παρόμοιον χέρι προ πενταετίας, στο εξώφυλλο του Φόκους.