• • •
• • •
Vera J. Frantzh | 06.07.2017
Panos Dodis | 05.07.2017
Georgia Drakaki | 05.07.2017
Nicolas Androulakis | 05.07.2017
Γιατί να μετρούν μέρες αυτά τα κορίτσια, εξαρχής;
Δούκισσα Νομικού
Πάνος Θεοδωρίδης | 14.03.2014 | 14:00
Ανεβαίνοντας την Αλεξάνδρας ένα πελώριο μπάνερ της, νυφιάτικη διαφήμιση σε γυάλινο κτήριο. Στη στροφή της Λεωφόρου Καρμιρικής Αρχιτεκτονικής, ποζάρει στη ράχη ενός σινεμά σε μια «Λιμουζίνα». 
Byalistock, Bloom and Ulla
 
Ο Θέμος την έχει ναυλώσει να παίζει το «γυμνό και παλαλό ανάμεσα στους λύκους». Ουσιαστικά, με τον Περρή παίζουν τον Ζήρο Μοστέλ και τον Γουάιλντερ με την Ούλλα, λιγότερο ξεκαρδιστικά. Στους "τρελούς παραγωγούς" της έκδοσης του 1968.
Στα μεσημεριανάδικα την ματιάζουν βάναυσα ,ελέγχοντας από γκομενοδουλειές έως νέα χτενίσματα. Είναι η Δούκισσα Νομικού, που κατά το βιογραφικό της, σπουδάζει, είναι μοντέλο και παρουσιάστρια .Όλα σωστά . Μόνο που ποζάροντας, ιδίως στις αρχές, σηκώνεται στις μύτες των ποδιών ,όπως Σαρκοζί και Μπερλουσκόνι, επειδή μάλλον της λείπουν τρία ποντάκια κατά τον διαχειριστή της εικόνας της, ενώ  στα χορευτικά λανσαρίσματα με τις κλεμμένες ιδέες τουαλέτας, και το ανυπόφορο της γκλαμουριάς παρτσακλί (έτσι πρέπει να λεγεται το χρώμα της κιπούρ που ανακυκλώνεται )η φωνή της είναι πιο λεπτή και ασταθής από το απαιτούμενο, άνκαι γνωρίζει να συντάσσει προτάσεις και τα βγάζει πέρα στις συνεντεύξεις.
Ο Ιησούς και ο δούλος!
 
Λέγεται ότι κάνει τέχνη, αλλά μάλλον άκουσε τον μεγάλο σκηνοθέτη Ντεμπρί που ανέβασε, με βοηθό τον βουτσινά το Springtime for Hitler and Germany. «Μήπως ανταμώσαμε στην θερινή κρουαζιέρα;».
Ο De Brie και ο Carmen Ghia με τους παραγωγούς. Που τέτοια τύχη εν Ελλαδι...
 
Η κοπέλα, στα 27 της, βρίσκεται στα όρια της επιτυχίας και σε λίγο αρχίζουν τα τελειώματα. Υπερεκτίθεται επειδή την γουστάρουν. Με το πρώτο σκάλωμα της χτένας που θα φέρει την ανάγκη ενός τεζαρίσματος, η Δούκισσα Νομικού θα πυρολυθεί στην Tρας τηβή όπου διαπρέπει, μαζί με πλήθος στερεοτύπων. Μήπως ακουσατε κάτι για την Καγιά και άλλες πυρολυμένες; Οι μόνοι που θα επιβιώνουν είναι σκηνοθέτες και χορογράφοι, των οποίων η ηλικία αποχώρησης είναι τα 165. Ξέρουν να ποστάρουν θέσεις, γνωρίζουν τις αρρώστειες όλων των φωτιστικών και ξέρουν να σε φωτίσουν κατά 8% αν δεν ξέρεις τα βήματα ή τα λόγια σου.
    Όντως ομορφόσογο!
 
Για την ιστορία, ένα συμπαθέστατο καστανόμαλλο κοριτσάκι εμφανίζεται να λατρεύει την οικογένειά της, σαφώς ομορφόσογο, ενώ ο μπαμπάς της, παλιά δόξα του λαικού τραγουδιού, τον καιρό που οι καψούρηδες δεν τάιζαν μόνον έξι, αλλα εξακόσιες λουλουδούδες, διότι στο παιχνίδι έπαιζαν φουλ οι σορτάκηδες, οι επιβάτες σε ιδιωτικά αεροπλάνα για να αφηγούνται ανέκδοτα τέχνης, και ένας στιχουργός,δίπλα σε τεφαρίκια που πάντρευαν τις γκόμενές τους με φιλαράκια ορκισμένα στο Τσίβας. Ωραίος άντρας ο Νομικός, χλομός και παίζοντας τον γητευτή των γυναικών, δεν έπαυε να είναι κάποιος που από πίσω του υπήρχε ορχήστρα, πελάτες και τζίρος. Ηταν πολυ πιο προπονημένος  απο την κόρη του,που την έχει αναλάβει μια σέχτα από Τράς σύστριγγλο. Τώρα, έχουν αναλάβει εταιρείες και παιδάκια που πραγματικά πιστεύουν ότι κάνουν τέχνη, που δεν μοιάζει βέβαια με των σορτάκηδων, αλλά με κάτι άλλο κλεμμένο πρωτότυπα από τους ίδιους.
44 χρόνια μπροστά απο τον Αντένα και είναι κωμωδία, όχι λουξουρία!
 
Μάσκες λαμπροφορούσες, με άλλο στυλ, ίσαμε δέκα κάθε σεζόν, η Νομικού, η Συνατσάκη, η Μακρυπούλια, και άλλες λαμπρώς πιστοποιημένες ως υποψήφιες θεές ,αναπαριστούν την φοβερή σκηνή του Ντεμπρί με τις μπυροφορούσες γερμανιδάρες στην εξτραβαγκάνζα της παραγωγής, μόνον που  κρέμονται ακίνητες και φωνακλούδες με τα μαλλιά πεποιημένα σαν γυναικών  του αστροναύτη. Μετά, πρίν την πυρόλυση,θα γαμπρίσουν τελικά και θα επιλέξουν το παιδί.Καλότυχο να είναι.
Αυτο ερμηνεύεται ως "τα άλαλα και τα μπάλαλα"
 
Δεν τα βάζω φυσικά μαζί τους. Τους πρέπει προπόνηση και εκπαίδευση,η ορθοφωνία, όχι μπατιρημένων τραυλοπεριφερόμενων, εγγλέζικα, ολλανδικά και αμερικάνικα φροντιστήρια σε σχολές, ομάδες και σύνολα. Να μάθουν να υποστηρίζουν τους παρτεναίρους, να χορεύουν, να τραγουδούν, να κοροϊδεύουν την εικόνα τους, να έχουν βοηθούς και παραγωγούς που κάνουν τη δουλειά και όταν έρθει η ώρα της πυρόλυσης, να προτιμούν το θείον, ανυπέρβλητον εξαφανιζόλ
 
Ετσι βέβαια θα χαθεί η μετά δεκαετία αναλυτική εκπομπή τεσσάρων μεσημεριανάδικων «αλήθεια, τι απόγινε η Δούκισα Νομικού;» που όλοι περιμένουν σαν πολύτιμο πλεόνασμα στο γενικό ξεπούλημα της τρασιάς.
 
Γιά τους θαυμαστές, πυρόλυση είναι διαδικασία ανακύκλωσης.