05.07.2017
03.07.2017
03.07.2017
03.07.2017
02.07.2017
01.07.2017
01.07.2017
30.06.2017
30.06.2017
30.06.2017
29.06.2017
29.06.2017
• • •
• • •
Vera J. Frantzh | 06.07.2017
•
Αλέξανδρος Σύρρος | 05.07.2017
•
Panos Dodis | 05.07.2017
•
Georgia Drakaki | 05.07.2017
•
Nicolas Androulakis | 05.07.2017
•
Mel Brooks, «The Producers» (1968)
Η Εποχή του Μνημονίου
"Ο Σιλεζουκούκιος έλεγε πως η εποχή του μνημονίου χαρακτηριζόταν από δύο εκπλήξεις –δυο από τις πολλές όψεις του ίδιου πράγματος: Η πρώτη, το πόσο εύκολα οι τενεκέδες μπορούσαν να αποκτήσουν υπόσταση, παναπεί η ευκολία με την οποία ο περίγυρός του εκτίμησε, με την έννοια της θετικής γνώμης, σχεδόν κάθε τι που ο ίδιος θεωρούσε κύμβαλο αλαλάζον, και η δεύτερη, το ότι καλλιεργημένοι άνθρωποι –άγνωστοι, οι απόψεις των οποίων τον ενδιέφεραν– του φάνηκαν ξαφνικά βλάκες σε βαθμό ηλιθιότητας και αφελείς σε βαθμό κακοήθειας. “Κάθε τι ευτελές έλαμψε ως αχτίδα σωτηρίας”. Με δυο λόγια, ο Σιλέζ φορτώθηκε ένα τσουβάλι εμπειρίες που δεν ήξερε τι να τις κάνει -δεν μπορούσε καλά-καλά να τις εκφράσει με επάρκεια- κι από πάνω αισθανόταν ότι ο ίδιος υπήρξε δυσάρεστη έκπληξη για κάμποσους."
Τζίμ Μάρδας, απόσπασμα από το μυθιστόρημα “Υποκλίνομαι στην Ανδρική σου την Αυθάδεια”, εκδόσεις Καταπακτή, Βόλος 2015.