• • •
• • •
Vera J. Frantzh | 06.07.2017
Panos Dodis | 05.07.2017
Georgia Drakaki | 05.07.2017
Nicolas Androulakis | 05.07.2017
Ο Πάνος Θεοδωρίδης (1948-2016) γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε αρχιτεκτονική και αναστηλώσεις, έκανε ραδιόφωνο και τηλεόραση, έγραψε ποίηση, πεζογραφία και θέατρο, είναι πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης, δουλεύει στο Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού και στο διαδίκτυο αναφέρεται κυρίως ως Πετεφρής.
posts
Απευθυνόμαστε προς όλους, κι όποιος αντέξει. Οχι κατά ομάδες μετεκπαίδευσης, επιμόρφωσης και άλλα ψευδοσυστημικά . Αλλοιώς , χώνεται ένας Σεφερλής στο Just the two of us και τζάμπα η διαφήμιση...
• • •
Περιεχόμενα μιάς πλακέτας, ίχνη ενός βίου, μιά φωτογραφία, ένας χάρτης. Ενα παρατημένο μεταλλείο σε εποχή που κρύβουμε λογια, δεν τα εκθέτουμε.
• • •
Έξαψη, έκσταση και έμπνευση. Τα δώρα της ποιήσεως εις εαυτόν. Μάλιστα. Τότε γιατί νομίζω πως είναι υπέρταση;
• • •
Μπορεί "η δεξιά ερωμένη" να βασίστηκε στην τεχνολογία της "ενθύμησης" και των χρονογράφων γιά να γλυτώσει το μελό, αλλα μήπως υπεξαίρεσε και κατι άλλο; τον έρωτα;
• • •
Τρείς πολιτικοί αντίπαλοι σε έναν αδιάφορο και μπλαζέ χώρο, όπου και σε ανάποδη επετηρίδα να ήταν, όλοι θα ξανάλεγαν τα ίδια, αλλα απο άλλο στόμα. Είναι εξόχως πληκτικοί αυτοί οι Ρωμαίοι. Και μπρούμουτα στον πόθο της Λινόρας...
• • •
Εικοστό ένατο και τελευταίο κεφάλαιο: Η ανάληψη της Δυναμό
• • •
Μη τα βλέπετε ως κόμματα, αλλα ως μέρη μιάς αναπαραστατικής διαδικασίας. Μια ιταλική σκηνή και ό,τι συμβαίνει σε παρασκήνια , προσκήνιο , αίθουσα και κυλικεία.
• • •
Εικοστό όγδοο κεφάλαιο: Το πορτοκαλί κοστούμι
• • •
Θα είμαστε Μάγοι στην ξενητειά και πρέπει να προσέχουμε. Κι αν βρούμε τα σκούρα, να μπαμπαλιζουμε "αουί και αβαβά", τάχα πως ξέρουμε ελληνικά. Αυτό το σέβονται, κανείς δεν ξέρει το γιατί, μα τον Σικαντάρ.
• • •
Κεφάλαιο εικοστό έβδομο: Ζάππας και Νόννος, παράλληλοι
• • •
Η  δυσκολία δεν είναι να ανακαλύψεις μιά πλέον εύλογη ερμηνεία της Ιστορίας. Είναι να ανακαλύψεις την κατάλληλη Αφήγηση που θα την κανει κοινό κτήμα. Τα άλλα είναι ιστορίες της Σουρπουίτσας...
• • •
Εικοστό έκτο κεφάλαιο: Μπλουτζίν
• • •
Τα είπε, στο Ευρωκοινοβούλιο ,ακριβώς πριν δυο χρόνια ο Τόμσεν. Έκτοτε, δεν έχει μετακινηθεί μήτε ρούπι απο εκείνα τα true lies. Γι αυτό και θυμήθηκα την ιστορία με μια μηλιά.
• • •
Εικοστό πέμπτο κεφάλαιο: Γκατς
• • •
Ο Οδυσσεύς ήτο γενναίος και αρειμάνιος,πλήν τον καταδιώξαμεν και εφονεύθη. Ο Καραϊσκάκης εις ένα διάταγμα θεωρείται αρχιστράτηγος, εις έν άλλον προδότης.Ο Κολοκοτρώνης τιμάται, καταδιώκεται, φυλακιζεται, είτα πάλιν ήρως είναι.Τι θα μας φέρει άραγε το 1827; Θα ανθίσει το δέντρον της ελευθερίας; Ή θα βλαστήσει επί των πτωμάτων ημών;
• • •
Εικοστό τέταρτο κεφάλαιο: ελεύθερος βίος
• • •
Eίναι δυνατόν να μας απασχολεί ο άρχων των υπαρκτών βεβαιοτήτων και να παραβλέπουμε τον σαγηνευτή των ευκαιριών του δέρματός του;
• • •
Εικοστό τρίτο κεφάλαιο: ο τσηλότατος γιατρός
• • •
Τέσσερα λιποβαρή και στρεβλά σποτάκια δήθεν κοινωνικής φροντίδας υποστηρικτικά μιάς  βαθέως νυχτωμένης αντίληψης . Οχι ,εισαγγελέας δεν χωρεί. Γραφειοκρατικώς και διαδικαστικώς όλα είναι τζάμι.
• • •
Εικοστό δεύτερο κεφάλαιο: Φίλοι, που τρώνε το σταφύλι
• • •
Μόνη άμυνά μου στην παγκόσμια της Ποιήσεως Ημέρα, είναι η παράταιρη εικονογράφηση της ανάρτησής.
Και ο στραγγαλισμός μερικών ποιητικων ιδεών που ξεφύτρωσαν ενόσω έγραφα, χάριν των καλών ποιητών που υπάρχουν ακόμη στα κελλιά τους.
• • •
Εικοστό πρώτο κεφάλαιο; καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη
• • •
Χρέος :Διαλεξτε μεταξύ μιάς πολιτιστικης πυράς και των αποτελεσμάτων μιάς πολυμελούς και αιώνιας μικτής επιτροπής. Δεν υπάρχουν αδιέξοδα γιά την Δημοκρατία.  Υπάρχουν όμως κατι λαβύρινθοι...
• • •
Κεφάλαιο εικοστό: αν σ΄αγαπώ;
• • •
Φρέσικες ή παγιάτικες ειδήσεις και σχόλια, που κρίθηκαν πολύ επιεική και μεσοβέζικα και δεν εντάχθηκαν στο Σύστημα, αλλα με όλες μαζί, κατι γίνεται.
• • •
Δέκατο ένατο κεφάλαιο: Ψεύδη τελειωμένα
• • •
Κάποιος να τους ειδοποιήσει πως επιμένουν σε εμπορικές αξίες χωρίς να καταλαβαίνουν ποιός διαβάζει και γιατί.
• • •
Κεφάλαιο δέκατο όγδοο: Η φωτογραφία
• • •
H εκτόνωση της λαϊκής έντασης, ακόμη κι αν δημιουργεί κωμικούς ήρωες, πάντα προτιμάται από το ρεζιλίκι. Κανένας υποψήφιος δε στερήθηκε προσώρας τη λαϊκή ψήφο, επειδή ήταν ελαφρόμυαλος ή έδειχνε αφελής.
• • •
ΔΕΚΑΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΝ
• • •