Ας πιάσουμε δουλειά. Το πόστο του αντιρρησία βλέπω να χηρεύει πάλι, η να καλύπτεται από πολιτικούς αντιπάλους -το πλέον τεμπέλικο επάγγελμα νοτίως των Άλπεων.
Είναι ευκαιρία, διότι είναι ακόμη νωρίς -δεν έχουν συνεδριάσει ακόμη οι ταγοί. Για την ακρίβεια, οι περισσότεροι δεν έχουν καν σκαναριστεί ακόμη δημοσίως. Και η κριτική μου δεν θα είναι καν δημουργική. Έχει τύχει να ανταμώσω, να μιλήσω ή να συνυπάρξω στον βίο με ελάχιστους -σίγουρα με τρεις, κι όλο θα θυμηθώ κάποιον άλλον.
Ωστόσο, μπορώ να διακρίνω, έστω αχνά, το ροκ του μέλλοντός τους. Όσο οι ηττημένοι θα απεκδύονται τον χιτώνα του ζαλισμένου κοτόπουλου, υπάρχει λίγος χρόνος να περάσω ένα φιτιλάκι με ραπτομηχανή χειρός στην κυβερνητική ούγια.
Το σόι δεν είναι ακριβώς η οικογένεια που οι περισσότεροι γνωρίζουμε. Το σόι εκφράζει μια διμοιρία προγόνων και επιγόνων που ένα πράγμα καταλαβαίνει: την συμμετοχή του, ενεργό συμμετοχή, στην διαμόρφωση του επιφανούς που τυχαίνει να βρίσκεται στην επικαιρότητα. Το μεθ΄υποκλίσεως χειροφίλημα σε δέσποτα σίγουρα παραπέμπει στην διάκριση, όπως την αντιλαμβάνεται ο οξύς Ιωάννης της Κλίμακος, και είναι προδήλως ανεκτό, αλλά το «εις το όνομα της αγίας και ομοουσίας Τριάδος» και όχι «ομοουσίου», θα μπορούσε να ψυλλιάσει πως επιπολάζει γνωστικό κενό αιώνων, που σε άλλες εποχές θα ενοχλούσε στρατιές μαρτύρων της πίστεως, που είχαν ανακαλύψει το οπλοπολυβόλο για να αλληλοεξοντωθούν εν μέσω Συνόδων , αιρέσεων και ερίδων. Δείχνει ρηχότητα ποια της οικογενειακής συνοχής, διότι το ομοούσιον και το ομοιούσιον στάθηκε κάποτε αιτία κι αφορμή για πολυδάπανους και επώδυνους εμφυλίους.
Το σόι, συνήθως εκφράζεται, ενώ η οικογένεια εκφράζει. Ο Κυριακός, ήτοι ο Δομήνικος, εκφράζει δια της οικογενείας στο Προεδρικό Μέγαρο, την απόσταση απο το σόι. Το σόι αντιδρά διότι είναι της γενιάς των Θεοτοκοπούλων ενώ η οικογένειά του θεωρείται από το σόι πως δεν έχει παρά το επώνυμο του Θεοσκοπόλιδος, όπως ήταν η πρώτη, αποτυχημένη απόπειρα ανάγνωσης της υπογραφής του Ελ Γκρέκο.
Το σόι, δια μιας αδρεφής, ήδη αποπειράθηκε κόρδακα την νύχτα των Ευρωεκλογών και τώρα οργάνωσε γλέντι επι τη αναρρήσει στην λεβεντογέννα. Ο πρωθυπουργός δεν αναγνωρίζει πως η ζωή του διέπεται από Μαρέβειον άγος, αλλά έδωσε στίγμα.
Εξάλλου, η εύνοιά του εκδηλώθηκε για να υποστηριχτεί από άλλα σόγια, όπως των Καραμάλλων που κατάγονται από την Εβδομίστα (καθ ά διδάσκει επιγραφή σε ναό του Κιούπκιοϊ ή Πρώτης) και τους εδόθη το χαρτολουράτον της Σαλονίκης, όπως διαφαίνεται από την εκεί νέαν σύγκλητον, η οποία πλέον θα κυβερνάται από απογόνους ζηλωτών, ησυχαστών και παυλοκαταραμένων.
Τα έχουν αυτά αι παραδόσεις.